VÝROBCE: Bayerische Motoren werke AG, Münceh Werke Berlin & Eisenach
PRODUKCE: 1935 - 1941, celkem vyrobeno 36 008 ks
CENA: v roce 1938 - 1 630 RM ( bez sidecaru )
MOTOR: model M56 serie I-V typ 212, vzduchem chlazený čtyřtaktní Otto-boxeromotor s ventilovým rozvodem SV
OBSAH OLEJE V MOTORU: 2,5 l
ZDVIHOVÝ OBJEM: 750 cm3, vrtání 78 mm
STÁLÝ VÝKON: 18 ks/3400 ot/min
MAX. VÝKON: 20 ks/4000 ot/min
SPOTŘEBA: 3,5 - 4 l/ 100 km ( sólo ), se side 5,4 l/100 km
SPOTŘEBA MOTOROVÉHO OLEJE: 0,1 l/100 km
AKČNÍ RÁDIUS: 300 km ( sólo ), 260 km ( sidecar )
CESTOVNÍ RYCHLOST: 90 km/hod ( sólo ), 70 km/hod (side )
MAX. RYCHLOST: 110 km/hod ( sólo ), 80 km/hod (side)
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE: 14 l, rezerva 1,5 l
PODVOZEK: přední odpružení pomocí teleskopické vidlice, zadní kolo neodpruženo. Sedadlo řidiče Drilastic odpruženo pomocí dvou vinutých pružin
DÉLKA: 2100 mm
VÝŠKA: 940 mm
ŠÍŘE: 900 mm
ROZVOR KOL: 1380 mm
ROZCHOD KOL SE SIDECAREM: 1070 mm
KARBURÁTOR: Süm model 769 ( na 74 Ok benzín ), se vzduchovým filtrem značky Knecht
ZAPALOVÁNÍ: Magdynamo D2 B RS - 172/6 Voltů, motocykl je možno provozovat bez baterie.
PŘEVODOVKA: typ G56, čtyřrychlostní ručně řazen, obsah motorového oleje 0,75 l
SPOJKA: dvoulamelová suchá
POHON ZADNÍHO KOLA: pomocí kardanu přes úhlový ozubený převod
KOLA: pneu 3,5, nebo 4 x 19"