úvodní na web.JPG
DSC_0100.jpg
DSC_0103.jpg
BMW R12 civil.JPG
VÝROBCE: Bayerische Motoren werke AG, Münceh Werke Berlin & Eisenach

PRODUKCE: 1935 - 1941, celkem vyrobeno 36 008 ks

CENA: v roce 1938 - 1 630 RM ( bez sidecaru )

MOTOR: model M56 serie I-V typ 212, vzduchem chlazený čtyřtaktní Otto-boxeromotor s ventilovým rozvodem SV

OBSAH OLEJE V MOTORU:  2,5 l

ZDVIHOVÝ OBJEM: 750 cm3, vrtání 78 mm

STÁLÝ VÝKON: 18 ks/3400 ot/min

MAX. VÝKON: 20 ks/4000 ot/min

SPOTŘEBA: 3,5 - 4 l/ 100 km ( sólo ), se side 5,4 l/100 km

SPOTŘEBA MOTOROVÉHO OLEJE: 0,1 l/100 km

AKČNÍ RÁDIUS: 300 km ( sólo ), 260 km ( sidecar )

CESTOVNÍ RYCHLOST: 90 km/hod ( sólo ), 70 km/hod (side )

MAX. RYCHLOST: 110 km/hod ( sólo ), 80 km/hod (side)

OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE: 14 l, rezerva 1,5 l

PODVOZEK: přední odpružení pomocí teleskopické vidlice, zadní kolo neodpruženo. Sedadlo řidiče Drilastic odpruženo pomocí dvou vinutých pružin

DÉLKA: 2100 mm

VÝŠKA: 940 mm

ŠÍŘE: 900 mm

ROZVOR KOL: 1380 mm

ROZCHOD KOL SE SIDECAREM: 1070 mm

KARBURÁTOR: Süm model 769 ( na 74 Ok benzín ), se vzduchovým filtrem značky Knecht

ZAPALOVÁNÍ: Magdynamo D2 B RS - 172/6 Voltů, motocykl je možno provozovat bez baterie.

PŘEVODOVKA:  typ G56, čtyřrychlostní ručně řazen, obsah motorového oleje 0,75 l

SPOJKA: dvoulamelová suchá

POHON ZADNÍHO KOLA: pomocí kardanu přes úhlový ozubený převod

KOLA:  pneu 3,5, nebo 4 x 19"
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one