úvodní na web.JPG
DSC_0100.jpg
DSC_0103.jpg
DSC_0103.JPG
VÝROBCE: Bayerische Motoren werke AG München/Werke Berlin, Eisenach

PRODUKCE: zahájena na podzim 1940 vyrobeno 16510 ks, vyráběno do 1944

CENA: 2630 RM ( provedení bez sidecaru)

MOTOR: čtyřdobý zážehový vzduchem chlazený dvouválec s protilehlými válci tzv. Boxer, ventilový rozvod OHV

ZDVIHOVÝ OBJEM/KOMPRESNÍ POMĚR: 745CCM/ 1:5,6-5,8

VÝKON: 26Ps při 4000 ot/min

MAX. KROUTÍCÍ MOMENT: 49,3 Nm při 3600 ot/min

SPOTŘEBA BENZÍNU SILNICE/TERÉN: 6,3 l/100 km, 8,5 l/100 km

SPOTŘEBA OLEJE: 0,4 l/1000 km

AKČNÍ RÁDIUS: 380 km

MAX. CESTOVNÍ RYCHLOST: 95 km/h

MIN. CESTOVNÍ RYCHLOST: 3 km/h ( pochodová rychlost )

OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE: 24 l ( rezerva 3 l)

KARBURÁTOR: pravý Greatzin Sa 2400/1, levý Greatzin 24/2

POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST: 420 kg

UŽITEČNÁ HMOTNOST: 420 kg

PODVOZEK: šroubovaný rám z ocelových trubek, přední kolo odpruženo teleskopickou vidlicí, zadní kolo pevné

SEDADLO ŘIDIČE I SPOLUJEZDCE: typ Drilastic s centrálními pružinami

DÉLKA: 2400 mm

VÝŠKA: 1000 mm

ŠÍŘE: 1730 mm

ROZVOR KOL: 1440 mm

ROZCHOD KOL SE SIDECAREM: 1180 mm

PONOR PŘI BRODĚNÍ: 350 mm

ZAPALOVÁNÍ: magnetka Noris ZG 2a s odstředivou regulací předstihu zážehu

DYNAMO: Noris typ PS6/506V 50/70A

BATERIE: 6v 7Ah

PŘEVODOVKA: čtyřstupňová se zpětnýmn chodem a možností redukce všech převodových stupnňů a ručním i nožním řazením

SPOJKA: jednokotoučová suchá se šesti přítlačnými pružinami

SEC. PŘEVOD ZAD. KOLA: kardanový hřídel na rozvodovku s vypínatelným diferenciálem a pohonem kola sidecaru

KOLO: 3,00D x 16 / 4,50 x 16 ( pneu zaměnitělné s lehkými auty např.Kdf)

ZAJÍMAVOST: U tohoto motocyklu bylo poprvé použito kapalinové ovládání zadní brzdy. Motocykl byl schopen spalovat i benzín s okt. č. 50, Motocykl mohl být vybaven závěsným zařízením pro muniční vozík.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one