úvodní na web.JPG
DSC_0100.jpg
DSC_0103.jpg
NSU WH 141.jpg
VÝROBCE: Nsu Werke Aktiengesellschaft Neckarsulm & Württemberg

PRODUKCE: 1938 - 1943

MOTOR: vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválec s ventilovým uspořádáním OHV

ZDVIHOVÝ OBJEM: 242 cm3

VÝKON: 10,5 PS

SPOTŘEBA: 3 litry /100 km ( sólo )

SPOTŘEBA MOTOROVÉHO OLEJE: 0,1 litru/100 km

AKČNÍ RÁDIUS: 370 km ( sólo )

CESTOVNÍ RYCHLOST: 60 km/hod ( sólo )

MAX. RYCHLOST: 90 km/hod ( sólo )

OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE: 11 litrů, rezerva: 1 litr

PODVOZEK: přední odpružení pomocí paralelogramové vidlice, zadní kolo uloženo napevno

DÉLKA: 2040 mm

VÝŠKA: 940 mm

ŠÍŘE: 780 mm

VÁHA: 150/290 kg

ROZVOR KOL: 1340 mm

KARBURÁTOR: 1x Bing 2/22/12

ELEKTRO: Dynamo Bosch typ RD 1 / 45 Watt - 6 Voltů

PŘEVODOVKA: čtyřrychlostní, ovládaná pravou nohou

SPOJKA: pětilamelová v olejové lázni

PŘEVOD: pomocí řetězu

KOLO: pneumatika 3,50 x 19

ZAJÍMAVOST: Motocykl má obrácený gard nožního řazení, nožní brzdy a start páky. Startovací páka je umístěna na pravé straně, řazení rovněž, naproti tomu  nožní brzda je netypicky nalevo. Mezi hlavní odlišnosti vojenské verze patří pomalejší převodovka, širší hrdlo nádrže pro nalévání z kanistru, upravená ploutev výfuku, kvůli montáži brašen, ochranný kryt motoru, od roku 1939 centrální odpružení sedla Swing. V roce 1943 byl karter motoru, převodovky a kryt primáru vyroben z ocelolitiny, protože v té době už byl hliníku nedostatek. U tohoto modelu je karburátor FischerAmal  nahrazen Bingem a přední reflektor Bosch nahrazen universální náhradní lampou Wehrmachtu pro poškozené mototcykly Hella-Noris, původně z DKW.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one