úvodní na web.JPG
DSC_0100.jpg
DSC_0103.jpg
IMAG0046.jpg
VÝROBCE: Nsu Werke Aktiengesellschaft Neckarsulm & Württemberg

PRODUKCE: 1929 - 1939

MOTOR: Vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválec s ventilovým uspořádáním SV.

ZDVIHOVÝ OBJEM: 592cm3

VÝKON:  14 ks/ 4620 ot/min.  Později od roku 1935 15ks poslední série  od roku 1936 16ks.

SPOTŘEBA: 4,5 litru / 100km (solo) se sidecarem 6 l/100km

SPOTŘEBA MOTOROVÉHO OLEJE: 0,1 litru / 100km

AKČNÍ RÁDIUS: 240 km (sidecar)

CESTOVNÍ RYCHLOST: 70 km/hod (solo),60 km/hod. (side)

MAXIMÁLNÍ RYCHLOST: 105 km/hod.(solo),80 km/hod. (side)

OBJEM PAL. NÁDRŽE: 14 litrů, rezerva: 1,5 litru

PODVOZEK: Přední odpružení pomocí paralelogramové vidlice, zadní kolo uloženo napevno. Sedadlo řidiče odpruženo pomocí dvou vinutých pružin připevněných k rámu.

DÉLKA: 2250 mm

VÝŠKA: 1040 mm

ŠÍŘE: 1640 mm

ROZVOR KOL: 1460 mm

ROZCHOD KOL SE SIDECAREM: 1230 mm

KARBURÁTOR: 1x Amal 6/015

ZAPALOVÁNÍ: Magdynamo D1 BRS 132 - 6 Voltů, motocykl je  možno provozovat bez baterie.

PŘEVODOVKA: Třírychlostní, ovládaná rukou na pravé straně pod nádrží.

SPOJKA: dvoulamelová v olejové lázni

PŘEVOD: pomocí řetězu

KOLO: Pneu 3,5 nebo pro Wehrmacht možno 4 X 19


ZAJÍMAVOST: Toto provedení bylo vyráběno jako služební verze pro Reischwer, později pro Wehrmacht. Od klasického civilního provedení se liší např. jiným typem stupaček, zesílenou konstrukcí rámu, ochranným rámem motoru služebními brašnami apod. Spojku motocyklu lze ovládat ručně, nebo pedálem na levé straně motocyklu.

KAMUFLÁŽ A TAKTICKÉ ZNAČENÍ: Motocykl má barvu "panzer grau" (temně šedou) používanou pro pozemní techniku Heer. Dle taktických symbolů je zařazen u jednotky polního četnictva přidělené ke třetí tankové divizi Wehrmachtu.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one