VÝROBCE: Bayerische Motoren werke AG München/Werke Berlin, Eisenach
PRODUKCE: zahájena na podzim 1940 vyrobeno 16510 ks, vyráběno do 1944
CENA: 2630 RM ( provedení bez sidecaru)
MOTOR: čtyřdobý zážehový vzduchem chlazený dvouválec s protilehlými válci tzv. Boxer, ventilový rozvod OHV
ZDVIHOVÝ OBJEM/KOMPRESNÍ POMĚR: 745CCM/ 1:5,6-5,8
VÝKON: 26Ps při 4000 ot/min
MAX. KROUTÍCÍ MOMENT: 49,3 Nm při 3600 ot/min
SPOTŘEBA BENZÍNU SILNICE/TERÉN: 6,3 l/100 km, 8,5 l/100 km
SPOTŘEBA OLEJE: 0,4 l/1000 km
AKČNÍ RÁDIUS: 380 km
MAX. CESTOVNÍ RYCHLOST: 95 km/h
MIN. CESTOVNÍ RYCHLOST: 3 km/h ( pochodová rychlost )
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE: 24 l ( rezerva 3 l)
KARBURÁTOR: pravý Greatzin Sa 2400/1, levý Greatzin 24/2
POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST: 420 kg
UŽITEČNÁ HMOTNOST: 420 kg
PODVOZEK: šroubovaný rám z ocelových trubek, přední kolo odpruženo teleskopickou vidlicí, zadní kolo pevné
SEDADLO ŘIDIČE I SPOLUJEZDCE: typ Drilastic s centrálními pružinami
DÉLKA: 2400 mm
VÝŠKA: 1000 mm
ŠÍŘE: 1730 mm
ROZVOR KOL: 1440 mm
ROZCHOD KOL SE SIDECAREM: 1180 mm
PONOR PŘI BRODĚNÍ: 350 mm
ZAPALOVÁNÍ: magnetka Noris ZG 2a s odstředivou regulací předstihu zážehu
DYNAMO: Noris typ PS6/506V 50/70A
BATERIE: 6v 7Ah
PŘEVODOVKA: čtyřstupňová se zpětnýmn chodem a možností redukce všech převodových stupnňů a ručním i nožním řazením
SPOJKA: jednokotoučová suchá se šesti přítlačnými pružinami
SEC. PŘEVOD ZAD. KOLA: kardanový hřídel na rozvodovku s vypínatelným diferenciálem a pohonem kola sidecaru
KOLO: 3,00D x 16 / 4,50 x 16 ( pneu zaměnitělné s lehkými auty např.Kdf)
ZAJÍMAVOST: U tohoto motocyklu bylo poprvé použito kapalinové ovládání zadní brzdy. Motocykl byl schopen spalovat i benzín s okt. č. 50, Motocykl mohl být vybaven závěsným zařízením pro muniční vozík.