NSU 601 TS 1934
VÝROBCE: Nsu Werke Aktiengesellschaft Neckarsulm & Württemberg
PRODUKCE: 1929 – 1939
MOTOR: Vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválec s ventilovým uspořádáním SV.
ZDVIHOVÝ OBJEM: 592cm3
VÝKON: 14 ks/ 4620 ot/min. Později od roku 1935 15ks poslední série od roku 1936 16ks.
SPOTŘEBA: 4,5 litru / 100km (solo) se sidecarem 6 l/100km
SPOTŘEBA MOTOROVÉHO OLEJE: 0,1 litru / 100km
AKČNÍ RÁDIUS: 240 km (sidecar)
CESTOVNÍ RYCHLOST: 70 km/hod (solo),60 km/hod. (side)
MAXIMÁLNÍ RYCHLOST: 105 km/hod.(solo),80 km/hod. (side)
OBJEM PAL. NÁDRŽE: 14 litrů, rezerva: 1,5 litru
PODVOZEK: Přední odpružení pomocí paralelogramové vidlice, zadní kolo uloženo napevno. Sedadlo řidiče odpruženo pomocí dvou vinutých pružin připevněných k rámu.
DÉLKA: 2250 mm
VÝŠKA: 1040 mm
ŠÍŘE: 1640 mm
ROZVOR KOL: 1460 mm
ROZCHOD KOL SE SIDECAREM: 1230 mm
KARBURÁTOR: 1x Amal 6/015
ZAPALOVÁNÍ: Magdynamo D1 BRS 132 – 6 Voltů, motocykl je možno provozovat bez baterie.
PŘEVODOVKA: Třírychlostní, ovládaná rukou na pravé straně pod nádrží.
SPOJKA: dvoulamelová v olejové lázni
PŘEVOD: pomocí řetězu
KOLO: Pneu 3,5 nebo pro Wehrmacht možno 4 X 19
ZAJÍMAVOST: Toto provedení bylo vyráběno jako služební verze pro Reischwer, později pro Wehrmacht. Od klasického civilního provedení se liší např. jiným typem stupaček, zesílenou konstrukcí rámu, ochranným rámem motoru služebními brašnami apod. Spojku motocyklu lze ovládat ručně, nebo pedálem na levé straně motocyklu.
KAMUFLÁŽ A TAKTICKÉ ZNAČENÍ: Motocykl má barvu „panzer grau“ (temně šedou) používanou pro pozemní techniku Heer. Dle taktických symbolů je zařazen u jednotky polního četnictva přidělené ke třetí tankové divizi Wehrmachtu.